пятница, 7 ноября 2014 г.

Тема: Типи соціальної інформації та медіапотреби особистості. Аналіз типів соціальної інформації

Тема: Типи соціальної інформації та медіапотреби особистості. Аналіз типів соціальної інформації
-                 Навчити учнів характеризувати типи соціальної інформації  за критерієм істинності;
-                 Формувати вміння аналізувати особливості кожного типу соціальної інформації,
-                 Наводити прикладитипів соціальної інформації   із проглянутих медіа-текстів.
-                 Виховувати медіа-культуру учнів

Хід уроку

Мотивація навчальної       діяльності учнів
Актуалізація опорних зань.      
Перевірка д/з Аналіз типів соціальної інформації (робота з підручником)
Опанування  теоретичними та практичними навичками
Види інформації
За способом сприйняття
·                 Візуальна — сприймається органами зору. Ми бачимо все довкола.
·                 Аудіальна — сприймається органами слуху. Ми чуємо звуки довкола нас.
·                 Тактильна — сприймається тактильними рецепторами.
·                 Нюхова — сприймається нюховими рецепторами. Ми відчуваємо аромати довкола.
·                 Смакова — сприймається смаковими рецепторами. Ми відчуваємо смак.
За формою подання
·                 Текстова — що передається у вигляді символів, призначених позначати лексеми мови;
·                 Числова — у вигляді цифр і знаків, що позначають математичні дії;
·                 Графічна — у вигляді зображень, подій, предметів, графіків;
·                 Звукова — усна або у вигляді запису передачі лексем мови аудіальним шляхом.
За призначенням      
·                 Масова — містить тривіальні відомості і оперує набором понять, зрозумілим більшій частині соціуму"
·                 Спеціальна — містить специфічний набір понять, при використанні відбувається передача відомостей, які можуть бути не зрозумілі основній масі соціуму, але необхідні і зрозумілі в рамках вузької соціальної групи, де використовується дана інформація"
·                 Особиста — набір відомостей про яку-небудь особистість, що визначає соціальний стан і типи соціальних взаємодій всередині популяції.
Закріплення/узагальнення вивченого
Засідання творчої групи.
Створення проекту «Медіатека школи»
1. Медіатека (бібліотека, фонотека, відеотека, анотований каталог сайтів, збірки тематичних предметних презентацій тощо).
2.  Потокова аудиторія типу «відеодисплейний клас».  
4. Основні й допоміжний комп'ютерні класи.  
5. Навчальна інтрамережа.  
6. Місце швидкісного доступу до ресурсів Internet.  
7. Молодіжна дослідницька радіостанція.  
8. Апаратний комплекс для проведення масових заходів.  
9. Група технічної підтримки.     
Час дошки та крейди пройшов. Прийшли інші часи. Щоб не відстати в розвитку від навколишнього світу, потрібна неабияка технічна модернізація загальної освіти. А щоб допомогти школі у навчально-виховному процесі потрібна інформаційно-технічна служба.  
Завдання: Підберіть  матеріали для поповнення шкільної медіатеки:
·                 Електронні тексти програмних творів української та світової літератури ( вкажіть інтернет-адреси електронних бібліотек, якими ви скористалися); аудіо-книги;
·                 Тематична підбірка фотографій (наприклад, «Фотоальбом Лесі Українки», «Степові квіти», «Земля з Космосу» тощо;
·                 Відеокліпи, документальні, художні фільми або мультфільми, які можна використати на уроках;
·                  Аудіо-збірки дитячих пісень, пісень про школу, класичної музики, народних пісень тощо;
·                  Анотований список ваших улюблених інтернет-сторінок для складання єдиного шкільного каталогу інтернет-ресурсів
Підсумки та коментарі до домашнього завдання
Завдання №1 : Ділова гра « Неформальна бесіда». Ознайомтесь із порадами « Що робить неформальну бесіду неформальною?».
А) Складіть матеріали, які ви б могли використати під час неформальної бесіди на прийнятні теми ( погода, спорт, кіно, література, відпочинок, хобі тощо).
Б) Підберіть серію анекдотів, які можна використати під час неформальної бесіди.
В) Підберіть цитати-висловлювання видатних людей на актуальні теми, які ви могли б використати під час неформальної бесіди.
Д) Розіграйте на уроці неформальні бесіди/діалоги, які могли б відбутися після конференції на екологічну, краєзнавчу чи науково-технічну тему.

Завдання № 2: ознайомтесь із порадами «Правила етикету щодо використання мобільних телефонів». Проаналізуйте, на якому рівні сформовано ваш діловий етикет. Відмітьте заком «+» ті пункти, які ви виконуєте, а « - « ті пункти, яких ви не дотримуєтесь. Кожен «+» - 1 бал,  «-»-   0 балів. Скільки балів ви набрали?  



Підготувала вчитель Скрябіна Н.Ю.

Комментариев нет:

Отправить комментарий